14 mei 2009

Terug van weggeweest

Na 2 maanden thuis te zijn geweest door persoonlijke redenen, ben ik afgelopen maandag weer begonnen.
Ik heb de indruk dat tijdens mijn afwezigheid mijn mediatheek-collega's het allemaal goed hebben overgenomen. Fijn om te weten dat je in afwezigheid de mediatheek doorgang kan vinden.
Het grappige erin was dat ik maandag gelijk alweer over alles en nog wat over de mediatheek werd bevraagd, alsof ik niet ben weggeweest. Of hebben ze me niet gemist? ;-) Antwoorden lukte niet want mijn harde schijf (lees: geheugen) moest nog opgestart worden.
Dat kon niet te lang duren want er moest een boekenlijst gereed gemaakt gaan worden.

In de mediatheek mogen we nu ook laptops en video-camera's gaan uitlenen en hiervoor zijn afgesloten kasten geplaatst. Dacht ik nog dat er geen plek voor was, dacht de systeembeheerder er anders over. Enkele kasten die niet meer gebruikt werden, hebben plaats moeten maken. Dankzij het doorschuiven na de sanering, staan nog enkele kasten leeg in de mediatheek. Deze nemen kostbare ruimte in beslag. Ik denk dat ik maar eens flink ga schuiven en puzzelen met mijn medewerkers en wat kasten ga opruimen. Hopelijk krijgen we zo meer overzicht in de mediatheek en meer studieplekken voor de leerlingen. Hebben we toch een beetje herinrichting.

1 opmerking:

Anoniem zei

Bedankt voor een interessante blog